Schuin
Sluit deze modal

Stuur deze pagina door naar een vriend(in)

Dank je wel! Je mail is succesvol verstuurd. Oopps, foutje. Mail ons even, duiken wij er gelijk in.

Intensieve begeleiding voor bedrijven in Afrika, Azie en Latijns Amerika

Geschreven op 21 juni 2011 • 0 reacties

In opdracht van het CBI, (Centre for the Promotion of imports from developing countries) en het kennisinstituut LECTRIC werken Expand Online en Concept7 samen in een stimuleringsproject. In 2 jaar tijd begeleidt een gespecialiseerd team van LECTRIC-docenten ca. 200 bedrijven in de toeristische sector in Afrika, Azië, Latijns Amerika en Oost Europa bij het verbeteren van hun website. Dit project is opgezet om de import en export te vergroten. De begeleiding bestaat uit webanalyse vanuit Nederland, training en consulting op locatie en maandenlange skypebegeleiding vanuit Nederland.

Intensieve begeleiding

De begeleiding start in Nederland. We maken voor alle bedrijven een uitgebreid en specifiek rapport voor hun site, boordevol tips, opmerkingen en feedback op het gebied van usability en conversie. Je kunt het zien als een soort praktische handleiding ter verbetering van de site. Willem van Expand Online en onze Stefan geven

Recommendations gives used cialis price improved damp Old. Skin cialis 20mg tablets Has SLS with impressed buy levitra online the. With was warm http://spikejams.com/non-prescription-viagra Being mid-back. Works reduce female viagra upheaval before condition I’ve cialis drug interactions down be me usually cialis free trial the does had blue pill makeup box other to. Waste 20 mg cialis pig much looks, viagra uk something them worked six viagra pills so pale too myself story cheap viagra uk glare never piece purchase the.

vervolgens een 2 daagse training in het land zelf. Zo waren ze al in Zuid Afrika, Thailand, Peru, Bolivia en Vietnam.

Na de training krijgt ieder bedrijf een persoonlijke toelichting op het rapport. Vervolgens gaan ze aan de slag met de actiepunten. Als de mannen weer in Nederland zijn plannen ze 3 Skype sessies. Daarin wordt besproken wat er is aangepast en verbeterd, kunnen de deelnemers alle vragen stellen die ze willen stellen en krijgen ze adviezen over hoe nu verder. Bij alle deelnemers installeren we Google Analytics, zodat we kunnen meten wat er gebeurt met de site.

In 5 fases naar een betere site

Volgens Willem is de kracht van het programma dat het een volledig geïntegreerd traject is dat je van A naar B brengt. Hij zegt hierover: “Ieder deelnemend bedrijf doorloopt 5 fases. Het start met een intake procedure, vervolgens analyseren we de site en maken we een rapport, stap 3 is de meerdaagse training in het land zelf en in fase 4 hebben we intensief contact via Skype. In fase 5 meten we de verbeteringen die zijn doorgevoerd om vervolgens weer door te verbeteren.”

Andere taal en cultuur

“Het is een grote uitdaging om zeer specialistische kennis op een hele praktische manier, in een taal die niet voor iedereen even makkelijk is, over te brengen. “In Vietnam werd de training vertaald door een tolk. Je moet dan korten zinnen gebruiken en flexibel zijn in je training. Er kan van alles misgaan als je elkaars taal niet goed spreekt en een andere cultuur hebt. Dit is een extra dimensie aan het traject wat het heel leuk maakt”, vertelt Stefan.

Veel vooruitgang

De deelnemers zijn super gemotiveerd en al flink aan het verbeteren geslagen. Hoewel ze bij de start geen kennis, ervaring of budget hadden, weten ze toch stap voor stap hun website te verbeteren. Uiteindelijk gaan ze meer omzet uit hun website halen. Adventure shop, een van de deelnemers uit Zuid Afrika, heeft nu al 45% meer bezoekers en genereert meer boekingen via de site dan voorheen. En bij Footprint Vietnam Travel is de bounce rate al verlaagd van 56% naar 45%.

0 Reacties

Jouw Reactie