Wat wij

doen

Onderzoek

Optimaal succes begint bij gedegen onderzoek. Wie zijn je klanten? Wat doen ze en wat voelen ze? Wat vinden ze van je product of dienst? Concept7 helpt je om hier achter te komen. Meer weten? Neem contact op met Sjoerd!

Sjoerd Walinga

Usability & User Experience Researcher

sjoerd@concept7.nl

Expert evaluatie

Eén van onze experts analyseert je website, intranet of app grondig. Alle verbeterpunten ontvang je in een praktisch en helder rapport. Dit rapport nemen wij persoonlijk met je door. Zo kun je je klanttevredenheid en conversie eenvoudig verhogen!

Lees meer over Expert evaluatie

 

Customer Journey

Met een customer journey (ook bekend als klantreis) maak je ervaringen van jouw klanten met je aankoopproces of dienst inzichtelijk. Samen met jouw team stellen wij de customer journey op. Als het nodig is doen we aanvullend gebruikersonderzoek. Met de customer journey signaleer je behoeften, kansen en verbeterpunten voor je klanten.

Lees meer over Customer Journey

 

Eyetrack

Bij een eyetrack onderzoek je hoe gebruiksvriendelijk je product of dienst is. Gebruikers uit je (potentiële) doelgroep krijgen taken die ze uitvoeren achter onze eyetrackmonitor. Met een eyetrackmonitor kun je zien waar gebruikers kijken op het scherm. Je krijgt een helder rapport met alle bevindingen, zodat je direct kunt verbeteren.

Lees meer over Eyetrack

 

Gebruikersonderzoek op maat

Ben je op zoek naar inzichten? Of op zoek naar bewijs? Of wil je weten wat mensen zeggen of wat ze doen? Er zijn heel veel methoden en technieken voor gebruikersonderzoek. Wij kunnen je helpen met gebruikersonderzoek op maat.

Lees meer over Gebruikersonderzoek op maat

 

Strategie & Ontwerp

Zonder duidelijke strategie weet je niet wat je stip op de horizon is. Maar met strategie alleen ben je er nog niet. Deze moet doorvertaald worden naar digitale, waardevolle oplossingen voor je gebruikers. Wij kunnen je daarbij helpen - Marc kan je hier meer over uitleggen.

Marc Groothelm

Directeur

marc@concept7.nl 0621515527

Bedrijfsstrategie

Wat is je stip op de horizon? Wij helpen je met een innovatieve- en klantgerichte langetermijnstrategie. We kijken naar jouw markt, bedrijf en klanten en doen onderzoek waar nodig. Je (aangepaste) strategie vertalen we samen naar een plan op hoofdlijnen voor de komende 5 jaar, en een roadmap met concrete projecten voor het komende jaar. Zo kun je direct aan de slag om je doelen te halen.

Lees meer over Bedrijfsstrategie

 

Concept

Van idee naar succesvol product of dienst. Samen werken we jouw idee uit, in een onderbouwd en getoetst concept. Voor het vaststellen van het concept bepalen we onder andere de conceptgedachte, jouw doelgroepen, de customer journeys, user stories en ontwerp principes. Hiermee heb je een solide, getoetste basis voor verdere uitwerking in detail.

Lees meer over Concept

 

Ontwerp

Voor ontwerpen stropen we onze mouwen op en werken we uit. We schetsen, prototypen en ontwerpen. We ontwerpen voor alle apparaten: van mobiel tot breedbeeldmonitor. Ook houden we rekening met wat technisch kan en zorgen we voor een vlekkeloze overdracht naar techniek.

Lees meer over Ontwerp

 

Training en coaching

Wij geloven in kennisoverdracht en trainen van inhouse teams of je hele bedrijf. Zodat je het zélf kunt. Van masterclasses tot bedrijfsbreed klantgericht leren werken. Meer weten? Neem contact op met Jos.

Jos de Jong

New Business

jos@concept7.nl 0624739817

Coaching en intervisie

Wil je met je bedrijf multi-disciplinair en klantgericht werken? Wij helpen je met het bedenken en implementeren van nieuwe werkprocessen en gedragsverandering.

Lees meer over Coaching en intervisie

 

Klantgericht leren werken

Uit onderzoek blijkt dat de meest succesvolle organisaties klantgericht werken. Dit doen zij door structureel meer te leren over de behoeftes van hun klant. Klantgerichte organisaties zijn daarom lerende organisaties. Concept7 kan je helpen om jouw organisatie klantgerichter te maken. Dit doen wij door onze kennis en ervaring over te brengen over klantgericht werken, en je organisatie te begeleiden in het verander traject dat hiervoor nodig is.

Lees meer over Klantgericht leren werken

 

Masterclasses

Wij bieden in-house masterclasses op locatie.

Staat je masterclass er niet tussen? Mogelijk kunnen we je helpen met een masterclass op maat. Neem gerust contact met ons op.